KAPCSOLAT

 

Érdeklődés esetén írj vagy telefonálj – közvetlenül Szebellédy-Samu Judit a SUMISURA márka megálmodója segít minden felmerülő kérdésedben!

Telefonszám: +36 30 901 3949

E-mail: info@sumisura.hu

Bemutatóterem: 1037 Budapest, Lestyán u. 3. (A bemutatóterem kizárólag előzetes időpontegyeztetést követően látogatható!)

 

 

KAPCSOLAT


Érdeklődés esetén írj vagy telefonálj – közvetlenül Szebellédy-Samu Judit a SUMISURA márka megálmodója segít minden felmerülő kérdésedben!

Telefonszám: +36 30 901 3949

E-mail: info@sumisura.hu

Bemutatóterem: 1037 Budapest, Lestyán u. 3. (A bemutatóterem kizárólag előzetes időpontegyeztetést követően látogatható!)

 

BEMUTATKOZÁS

A SUMISURA márkához vezető út – Szebellédy-Samu Judit egykori divattervezői pályafutását maga mögött hagyva ült be újra az iskolapadba, hogy új szenvedélyének, a lakberendezésnek hódolhasson. Miután megismerte a tervezés csínját-bínját és hosszú éveken keresztül a szakma aktív tagjaként számos otthont tervezett meg, kezdetét vette valami új, valami szokatlan, amely szorosan kapcsolódva a belső terekhez azonnal megszólította, ő és az egyedi falfestés egymásra találtak! Ekkor született meg a SUMISURA márka, amely ma magába foglal mindent, amit tulajdonképpen Judit maga. A szolgáltatások körében a mai napig ott van az Az alapkoncepció pedig folyamatosan fejlődik és változik, így már nem csak szolgáltatásokat, de egyedülálló termékeket is felsorakoztat az építkezőknek, felújítóknak.
  • 2019-ben debütált az első SUMISURA tapéta kollekció, amely azokat az egyedi elképzelés eredményeként létrejött, sajátos technikával készített kreatív alkotásokat hívatott új életre kelteni és multiplikálni, amelyek Szebellédy-Samu Judit keze munkáját dicsérik. Most 2020-at írunk és az elmúlt év sikereinek eredményeként újabb kollekcióval bővült a kínálat! [ Itt olvashatsz bővebben a témában: SUMISURA SKIN! ]
Ezt a tökéletes hármas egységet – INTERIOR, WALL, DECOR – álmodta meg egykor Judit és tartja életben mindmáig, szűnni nem akaró kreatívitásával! Azonban itt még nincs vége a sztorinak, íme néhány érdekes információ a név és logóválasztásról! A név az olasz “su misura” kifejezésből ered és annyit jelent, egyedi, méretre szabott. Judit így nyilatkozik a névválasztásról: “Úgy gondoltam ez az, ami tökéletesen kifejezi a “kreációimat” és bár elsőre nehezen kimondhatónak tűnt ez a kacifántos szó, ma már biztos vagyok benne, hogy jó választás volt.”  A logó motívuma egy modern formavilágba bújtatott csigaház, amely azt hivatott szimbolizálni, hogy mindannyian élünk valahol!

BEMUTATKOZÁS

A SUMISURA márkához vezető út – Szebellédy-Samu Judit egykori divattervezői pályafutását maga mögött hagyva ült be újra az iskolapadba, hogy új szenvedélyének, a lakberendezésnek hódolhasson. Miután megismerte a tervezés csínját-bínját és hosszú éveken keresztül a szakma aktív tagjaként számos otthont tervezett meg, kezdetét vette valami új, valami szokatlan, amely szorosan kapcsolódva a belső terekhez azonnal megszólította, ő és az egyedi falfestés egymásra találtak! Ekkor született meg a SUMISURA márka, amely ma magába foglal mindent, amit tulajdonképpen Judit maga. A szolgáltatások körében a mai napig ott van az Az alapkoncepció pedig folyamatosan fejlődik és változik, így már nem csak szolgáltatásokat, de egyedülálló termékeket is felsorakoztat az építkezőknek, felújítóknak.
  • 2019-ben debütált az első SUMISURA tapéta kollekció, amely azokat az egyedi elképzelés eredményeként létrejött, sajátos technikával készített kreatív alkotásokat hívatott új életre kelteni és multiplikálni, amelyek Szebellédy-Samu Judit keze munkáját dicsérik. Most 2020-at írunk és az elmúlt év sikereinek eredményeként újabb kollekcióval bővült a kínálat! [ Itt olvashatsz bővebben a témában: SUMISURA SKIN! ]
Ezt a tökéletes hármas egységet – INTERIOR, WALL, DECOR – álmodta meg egykor Judit és tartja életben mindmáig, szűnni nem akaró kreatívitásával! Azonban itt még nincs vége a sztorinak, íme néhány érdekes információ a név és logóválasztásról! A név az olasz “su misura” kifejezésből ered és annyit jelent, egyedi, méretre szabott. Judit így nyilatkozik a névválasztásról: “Úgy gondoltam ez az, ami tökéletesen kifejezi a “kreációimat” és bár elsőre nehezen kimondhatónak tűnt ez a kacifántos szó, ma már biztos vagyok benne, hogy jó választás volt.”  A logó motívuma egy modern formavilágba bújtatott csigaház, amely azt hivatott szimbolizálni, hogy mindannyian élünk valahol!
error: Védett tartalom!